SUBHANALLAH,, TAUKAH ANDA TERNYATA YAHUDI MENIPU UMAT ISLAM, ANDA WAJIB BACA !!!!! TOLONG BANTU SEBARKAN !!

Tags:




Bijak sungguh yahudi memperdayakan kita umat Islam, mereka suruh kita minum susu lembu buatan mereka, namun mereka minum susu kambing, mereka minum apa yang diminum oleh Nabi kita Muhammad SAW. Kenapa kita tidak ikut nabi kita, kita ikut orang yahudi tetapi nyatanya mereka mengikut apa yg nabi kita makan dan minum.



Taukah Anda Nyatanya Yahudi Menipu Umat Islam, Harus Baca!!!!!
Teruskan membongkar kebijaksanaan yahudi menipu umat Islam... Kata-katanya ini yakni bertepatan dengan hadis Rasullulah : " Berwaspadalah pada syaitan untuk keselamatan agama anda.. Dia telah berputus harapan untuk menyesatkan anda dalam perkara-perkara besar, jadi berjaga-jagalah supaya anda tidak mengikutnya dalam perkara-perkara kecil "
Pada 'barangan mereka' yang telah menjadikan ikut-ikutan oleh biasanya dari kita.



Kita diajar dalam buku biologi, buku pemakanan (kajian dan terbitan sebagian kafir ni) bahawa apabila nak dapat vitamin B dan apabila nak lebih darah kita terserang makan hati haiwan dan hati ayam tetapi sesungguhnya Nabi kita tidak menggalakkan pemakanan organ dalaman. Nak ikut kafir ke nak ikut nabi kita? Sebenarnya makan hati ayam dapat melembabkan otak kita seperti berikut hati yaitu organ dimana semuanya racun akan dikumpulkan dan dineutralkan. so kepekatan racun yaitu tinggi di hati ayam. konsumsilah kita racun itu dan bengaplah otak kita umat Islam sebab meyakini buku sains keluaran kafir ini. Kita diajar dalam


sains bahawa kopi tidak bagus untuk kesihatan. Namun sebenarnya kopi yaitu pada minuman kesukaan Nabi kita kecuali susu dan madu. Cuba tengok Yahudi, mereka minum kopi, Starbuck. Profesor di UK yang Yahudi semua ada satu gelas kopi dit tangan mereka.
Kita diajar mengonsumsi kambing tinggi kolesterol, namun kambing juga yaitu makanan Nabi kita. Seakan-akan buku sains ni nak merendahkan pemakanan Nabi kita. Sesungguhnya daging kambing yaitu daging paling kurang kolesterol.



Kita diajar bahawa makan McDonalds yaitu bagus, namun sebenarnya McDonalds yaitu makanan yang demikian tinggi MSG dan kolesterolnya dan paling banyak lemak tepu trans.
Sebagian kafir ni juga menggalakkan kita minum dan mengkonsumsi makanan yang segera tak berguna, contohnya coke dan maggi. Coke tu begitu beracun, pastu demikian tidak bagus untuk kesihatan (gula tinggi, berasid, pH dalam lingkungan 3. 5, ada racun tersembunyi) . Dan sebagian Melayu kita juga yang ketagih minum.
Untuk pengetahuan, beberapa kafir agen dajjal ni tak mengwar-warkan kebaikan minum soya (sebab USA yaitu pengeluar soya paling besar), namun sesungguhnya soya dapat melemahkan kejantanan lelaki dan mengurangkan kesuburan lelaki dan wanita. diluar itu juga soya dapat tingkatkan resiko kanser p4yud4r4, kanser *v4ri, kanser pr*st4t, dan melemahkan otak dan tulang sebagai berikut dalam soya ada h*rm*n estrogen yang sama dgn estrogen kat wani ta. pastu soya ada phytic acd yang membikinkan penyerapan kalsium, magnesium dan zinc yang paling utama untuk tubuh kita terjejas.



Dengan cara kesimpulannya sebagian kafir ajen Al-Masih Dajjal ni tidaklah setakat melemahkan kita dari sisi lain namun dengan cara pemakanan kita jua. HATI-HATI kawan!

HP ANDROID Kamu Memiliki Tampilan Yg Membosankan? : KLIK!! Download Aplikasi 3D Live Wallpaper Parallax Android Gratis

bfuafib

Post a Comment

Lagi Hangat